Followers

Bicara

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Terima kasih saya ucapkan buat pengunjung yang sudi mengunjungi blog ini. Blog ini di wujudkan sekadar untuk berkongsi rasa dengan anda. Saya hanyalah insan biasa yang punya banyak kelemahan dan masih perlu tunjuk ajar.
Di harapkan apa yang di paparkan di sini menarik minat anda untuk mengunjungi lagi dan memberi sokongan untuk saya terus berkarya.

Thursday, 29 November 2012

Sinopsis antara aku dan dia





SINOPSIS ANTARA AKU DAN DIA
Oleh : Azieana

Helyna yang kehilangan Shahrul belum memikirkan untuk mencari pengganti sehinggalah di perkenalkan dengan Zarul dan bertemu dengan Luqman Hakeem.
Bagi Luqman, bertemu dengan Helyna mengingatkan dia pada seorang gadis yang ditunggunya selama ini. Cuma fizikal mereka sahaja yang berbeza.
Bagi Zarul pula, mengenali Helyna membuatkan dirinya begitu indah dan istimewa. Dan dia benar-benar menyintai gadis itu.
Pertunangan antara Helyna dan Luqman terjalin demi persahabatan antara dua sahabat yang telah lama terputus hubungan.
Bagaimana hubungan mereka nanti setelah munculnya Sarah, gadis yang di tunggu oleh Luqman sejak berbelas-belas tahun. Ke manakah menghilangnya Shahrul, lelaki yang amat di cintai oleh Helyna.
Antara aku dan dia, siapa yang jadi pilihan? .... 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...